Kirman Sidera Luxury & Spa

Created with Sketch. Анталия, Турция Карта
Not Rated from 0 review
0/5
100% of guests recommend

Депозит – 50 лв/човек

 

Резервирай с намаление от 01.08 до 31.08!

 

 

Ценова таблица:

Check In 12:00 pm
Check Out 12:00 pm
Hotel Policies

ОПИСАНИЕ

Местоположение: 

Хотелът се намира на 10 минути  пеша от централната част на Авсалар на брега на морето. На 25 км е град Сиде, а на 33 км град Алания. На 90 км се намира международното летище в Анталия.

В хотела:

Kirman Sidera Luxury & Spa е луксозен 5-звезден хотел. Разполага с основен ресторант, 3 a - лa - карт ресторанта (Турски, Азиатски и Средиземноморски), 5 бара, открит и закрит басейн, 3 водни пързалки , СПА-център. СПА центърът включва турска баня, сауна и фитнес зала; освен това се предлагат и масажни услуги. В хотел Sidera Club можете да играете тенис, билярд и тенис на маса. Има и мини клуб за деца.

Стаи:

Хотелът разполага с 350 стаи.  Всички стаи са оборудвани с климатик, телевизор със сателитна телевизия, телефон, балкон, баня с душ, сешоар, сейф, минибар и безплатен интернет. 

Ресторанти и барове:

  • Основен ресторант
  • 3 а-ла-карт ресторанта
  • Лоби бар
  • Снак бар
  • Бар на басейна
  • Бар на плажа
  • Кафене

Басейни:

  • Външен басейн
  • Вътрешен басейн
  • Водни пързалки

Плаж:

  • Пясъчен
  • Чадъри, шезлонги, матраци, кърпи – безплатно

 За децата:

  • Детска площадка
  • Мини клуб
  • Макси клуб
  • Детска дискотека
  • Детско кино

Спорт и развлечения:

  • Фитнес
  • Плажен волейбол
  • Тенис на маса
  • Аеробика
  • Баскетбол
  • Волейбол
  • Водни спортове
  • Анимация

Услуги:

  • Безплатни услуги: турска баня, сауна, парна баня, фитнес зала, аеробика, водна аеробика, волейбол на плажа, мини футбол, тенис на маса, дартс, анимационна програма ,вход за дискотеката, ползване на сейф в стаята, безжичен интернет в лоби и в стаите. 
  • Платени услуги: Play Station, билярд, интернет кафе и игрална зала, лекар, осветление на тенис корт, водни спортове, фрешове, румсървис.

Забележка:

Администрацията на хотела има право да внася изменения без предварително предупреждение.

ХРАНЕНЕ

Ultra All inclusive

 

Основен ресторант:

  • Закуска: 07:00-10:30 ч.
  • Обяд: 12:00-14:00 ч.
  • Вечеря: 18:30-21:30 ч.
  • Нощен бюфет: 00:00-01:00 ч.
  • Нощен бюфет (континентална закуска): 02:00-07:00 ч.

Гьозлеме: 12:00-16:00 ч.
Сладолед: 12:00-17:00 ч.
Сладки изделия, чай и кафе: 16:30-18:00 ч.

Барове:

  • Лоби бар: 24/7 - 10:00-00:00 ч. напитките са безплатни, след 00:00 ч. - срещу заплащане
  • Снек бар: 12:00-14:00 ч.
  • Бар на басейна: 10:00-24:00 ч.
  • Бар на плажа: 10:00-16:00 ч.
  • Кафене: 12:00-07:00 ч.

А-ла-карт ресторанти:

(1 безплатно посещение при престой от 7 нощувки, с предварителна резервация)

  • "Lalezar Ottoman" - Турска кухня - 19:00-21:00 ч.
  • Средиземноморски ресторант - 19:00-21:00 ч.
  • "Shenzen" - Азиатска кухня - 19:00-21:00 ч.

Забележка:

Администрацията на хотела има право да внася изменения без предварително предупреждение.

УСЛОВИЯ

Начин на плащане:

  • Депозит - 50 лв. на човек при записване;
  • Доплащане до 21 дни преди датата на настаняване.

Цената включва:

  • Хотелско настаняване на избрания брой нощувки и база на изхранване;
  • Обслужване на място в Турция от представител на фирмата партньор на Sineva Travel Ltd.

Цената не включва:

  • Mедицинска застраховка към ЗК Лев Инс АД с покритие 5000 еврo за лица до 69 г. - 1 лв. на човек на ден;
  • Медицинска застраховка към ЗК Лев Инс АД с покритие 4000 еврo за лица от 70 г. до 84 г. - 3 лв. на човек на ден;
  • Застраховка "Отмяна на пътуване" - доплащането е в зависимост от цената на закупения пакет и срока на анулации;
  • Допълнителни екскурзии на място в курорта.

Анулации и неустойки:

  • 1. При отказ от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ се дължат следните неустойки:
  • 1.1. до 45 дни преди датата на настаняване се удържа административна такса в размер на 30 лв на стая;
  • 1.2. от 44 до 30 дни преди датата на настаняване - 20% от общата стойност на договора;
  • 1.3. от 29 до 20 дни преди датата на настаняване - 50% от общата стойност на договора;
  • 1.4. от 19 до 14 дни преди датата на настаняване - 80% от общата стойност на договора;
  • 1.5. по-малко от 14 дни преди датата на настаняване - 100% от общата стойност на договора.
  • 2. В случай на отказ по частично или напълно платена резервация и/или презаписана резервация внесените суми не се възстановяват. Те могат да се използват за нови резервации за период от 12 месеца от момента на отказа след приспадане на дължими неустойки по т. 1.

Застраховки:

  • Застраховка „Отговорност на Туроператора“ съгласно чл. 97 от Закона за Туризма към ЗК Лев Инс АД, с номер на полица 13062110000419 до 29.04.2022 г.
  • Застраховка "Помощ при пътуване в чужбина" към ЗК Лев Инс АД – гр. София, бул. "Симеоновско шосе" 67А;
  • Възможност за сключване на допълнителна застраховка “Отмяна на пътуване” по чл. 80, ал. 1, т. 14 от ЗТ, покриваща разходите за анулиране на пътуването поради здравословни причини на пътуващия и негови близки, неотложно явяване на дело, съкращаване от работа и др. Стойността на застраховката се изчислява на база крайна дължима сума по договора.
  • Съгласно Общите условия по застраховка "Помощ при пътуване в чужбина", задължение на Застрахования при настъпване на застрахователно събитие е да уведоми асистиращата компания непосредственo /до 24 часа/ след настъпване на злополуката /акутното заболяване/ чрез обаждане на телефона, посочен на травелпака и в инструкциите, давани на клиентите, както и да изпълни указанията на асистиращата компания, представител на Застрахователя. Само след непосредствено информиране на застрахователната компания и координирането от нейна страна на Вашите действия, ще Ви бъде предоставено безплатно /или с последващо компенсиране на разходитe/ обслужване в съответствие със застрахователната полица.

Review score

0/5
Not Rated
Based on 0 review

Traveler rating

Excellent
0
Very Good
0
Average
0
Poor
0
Terrible
0

Summary

Sleep
0 /5
Location
0 /5
Service
0 /5
Clearness
0 /5
Rooms
0 /5
0 review on this Hotel - Showing 1 to 0

Write a review

Местоположение: 

Хотелът се намира на 10 минути  пеша от централната част на Авсалар на брега на морето. На 25 км е град Сиде, а на 33 км град Алания. На 90 км се намира международното летище в Анталия.

В хотела:

Kirman Sidera Luxury & Spa е луксозен 5-звезден хотел. Разполага с основен ресторант, 3 a - лa - карт ресторанта (Турски, Азиатски и Средиземноморски), 5 бара, открит и закрит басейн, 3 водни пързалки , СПА-център. СПА центърът включва турска баня, сауна и фитнес зала; освен това се предлагат и масажни услуги. В хотел Sidera Club можете да играете тенис, билярд и тенис на маса. Има и мини клуб за деца.

Стаи:

Хотелът разполага с 350 стаи.  Всички стаи са оборудвани с климатик, телевизор със сателитна телевизия, телефон, балкон, баня с душ, сешоар, сейф, минибар и безплатен интернет. 

Ресторанти и барове:

  • Основен ресторант
  • 3 а-ла-карт ресторанта
  • Лоби бар
  • Снак бар
  • Бар на басейна
  • Бар на плажа
  • Кафене

Басейни:

  • Външен басейн
  • Вътрешен басейн
  • Водни пързалки

Плаж:

  • Пясъчен
  • Чадъри, шезлонги, матраци, кърпи – безплатно

 За децата:

  • Детска площадка
  • Мини клуб
  • Макси клуб
  • Детска дискотека
  • Детско кино

Спорт и развлечения:

  • Фитнес
  • Плажен волейбол
  • Тенис на маса
  • Аеробика
  • Баскетбол
  • Волейбол
  • Водни спортове
  • Анимация

Услуги:

  • Безплатни услуги: турска баня, сауна, парна баня, фитнес зала, аеробика, водна аеробика, волейбол на плажа, мини футбол, тенис на маса, дартс, анимационна програма ,вход за дискотеката, ползване на сейф в стаята, безжичен интернет в лоби и в стаите. 
  • Платени услуги: Play Station, билярд, интернет кафе и игрална зала, лекар, осветление на тенис корт, водни спортове, фрешове, румсървис.

Забележка:

Администрацията на хотела има право да внася изменения без предварително предупреждение.

Ultra All inclusive

 

Основен ресторант:

  • Закуска: 07:00-10:30 ч.
  • Обяд: 12:00-14:00 ч.
  • Вечеря: 18:30-21:30 ч.
  • Нощен бюфет: 00:00-01:00 ч.
  • Нощен бюфет (континентална закуска): 02:00-07:00 ч.

Гьозлеме: 12:00-16:00 ч.
Сладолед: 12:00-17:00 ч.
Сладки изделия, чай и кафе: 16:30-18:00 ч.

Барове:

  • Лоби бар: 24/7 - 10:00-00:00 ч. напитките са безплатни, след 00:00 ч. - срещу заплащане
  • Снек бар: 12:00-14:00 ч.
  • Бар на басейна: 10:00-24:00 ч.
  • Бар на плажа: 10:00-16:00 ч.
  • Кафене: 12:00-07:00 ч.

А-ла-карт ресторанти:

(1 безплатно посещение при престой от 7 нощувки, с предварителна резервация)

  • "Lalezar Ottoman" - Турска кухня - 19:00-21:00 ч.
  • Средиземноморски ресторант - 19:00-21:00 ч.
  • "Shenzen" - Азиатска кухня - 19:00-21:00 ч.

Забележка:

Администрацията на хотела има право да внася изменения без предварително предупреждение.

Начин на плащане:

  • Депозит - 50 лв. на човек при записване;
  • Доплащане до 21 дни преди датата на настаняване.

Цената включва:

  • Хотелско настаняване на избрания брой нощувки и база на изхранване;
  • Обслужване на място в Турция от представител на фирмата партньор на Sineva Travel Ltd.

Цената не включва:

  • Mедицинска застраховка към ЗК Лев Инс АД с покритие 5000 еврo за лица до 69 г. - 1 лв. на човек на ден;
  • Медицинска застраховка към ЗК Лев Инс АД с покритие 4000 еврo за лица от 70 г. до 84 г. - 3 лв. на човек на ден;
  • Застраховка "Отмяна на пътуване" - доплащането е в зависимост от цената на закупения пакет и срока на анулации;
  • Допълнителни екскурзии на място в курорта.

Анулации и неустойки:

  • 1. При отказ от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ се дължат следните неустойки:
  • 1.1. до 45 дни преди датата на настаняване се удържа административна такса в размер на 30 лв на стая;
  • 1.2. от 44 до 30 дни преди датата на настаняване - 20% от общата стойност на договора;
  • 1.3. от 29 до 20 дни преди датата на настаняване - 50% от общата стойност на договора;
  • 1.4. от 19 до 14 дни преди датата на настаняване - 80% от общата стойност на договора;
  • 1.5. по-малко от 14 дни преди датата на настаняване - 100% от общата стойност на договора.
  • 2. В случай на отказ по частично или напълно платена резервация и/или презаписана резервация внесените суми не се възстановяват. Те могат да се използват за нови резервации за период от 12 месеца от момента на отказа след приспадане на дължими неустойки по т. 1.

Застраховки:

  • Застраховка „Отговорност на Туроператора“ съгласно чл. 97 от Закона за Туризма към ЗК Лев Инс АД, с номер на полица 13062110000419 до 29.04.2022 г.
  • Застраховка "Помощ при пътуване в чужбина" към ЗК Лев Инс АД – гр. София, бул. "Симеоновско шосе" 67А;
  • Възможност за сключване на допълнителна застраховка “Отмяна на пътуване” по чл. 80, ал. 1, т. 14 от ЗТ, покриваща разходите за анулиране на пътуването поради здравословни причини на пътуващия и негови близки, неотложно явяване на дело, съкращаване от работа и др. Стойността на застраховката се изчислява на база крайна дължима сума по договора.
  • Съгласно Общите условия по застраховка "Помощ при пътуване в чужбина", задължение на Застрахования при настъпване на застрахователно събитие е да уведоми асистиращата компания непосредственo /до 24 часа/ след настъпване на злополуката /акутното заболяване/ чрез обаждане на телефона, посочен на травелпака и в инструкциите, давани на клиентите, както и да изпълни указанията на асистиращата компания, представител на Застрахователя. Само след непосредствено информиране на застрахователната компания и координирането от нейна страна на Вашите действия, ще Ви бъде предоставено безплатно /или с последващо компенсиране на разходитe/ обслужване в съответствие със застрахователната полица.

Rooms

Room

Created with Sketch.
x1

Owner

Kaloyan

Member Since 2021

СЪСЕДНИ ХОТЕЛИ